‘thijszonneveld: Wielerland verbindt zich aan www.diebergkomter.nl als sponsor’.

Het was even relatief stil rond de Nederlandse Berg. De mediastorm was afgezwakt tot een stevige bries en ik heb al een tijdje geen columns meer gezien over de berg. Het grote werk wordt op dit moment vooral op de achtergrond uitgevoerd. Er wordt gerekend en gepland, gedroomd en getekend.

Ook het aantal sponsoren en supporten neem stiekem steeds meer toe. Vandaag mocht Wielerland haar naam toevoegen aan de sponsorpagina van diebergkomter.nl. Wielerland is de eerste echte sponsor van het project. Grote ingenieursbureau’s zoals Oranjewoud voorzagen het project al van sponsoring in de vorm van kennis.

Verder retweette van aanstichter van dit project het onderstaande:

‘thijszonneveld: Ook onze columnist en ondernemer Kees de Jong is lyrisch over de geplande berg van @thijszonneveld #FD #diebergkomter http://ow.ly/6owBg’
–http://twitter.com/thijszonneveld/status/111721408891072513

De support komt dus uit alle hoeken en gaten.